Thursday, June 18, 2009

So Long..Good Bye~~~

2 tahun yang lalu....aku telah di terima bekerja di dlm sektor bdn berkanun..sebuah IPTA di pantai timur dgn status pekerja kontrak....sepanjang 2 thn nie, bos bertukar ganti and aku masih lagi setia disini..

buat bos pertama..org nyer serius, tegas and kekdg tu blh dikatakan cm diktaktor..hahaha sori bos......kekadg tu x leh nk predict mood dia...tp naseb baek aku neh jenis tahan jerk...so kene pandai ikut rentak dia...tp klu bukan kerana dia aku tak ada di sini so..terima kasih kerana sudi mengambil aku sbgi staff..terima kasih kerana bermati2an mempertahankan aku dan terima kasih kerana bermati2an nk jugak kat aku... walaupun pd masa tu aku bkn calon pilihan...tp akhirnyer aku tahu kenapa....akhirnyer aku tahu aper kelebihan yg aku ada...thanks bos...kedit to u..

hanya berdua, we start from zero and now, aku kira office nie dh lengkap. Terima kasih kerana memberi tunjuk ajar yg aku kira x mungkin aku dpt dari mana2. Terima kasih kerana jd kan aku seorang yg sangat berdikari, blh survive dlm aper jua keadaan..walaupn pd masa tuh aku sangat hanginnnnnn..tp tak per..itu kan pengalaman...thanks a lot bos...semuga bos terus success in future....((further study))

bos kedua nie...orgnyer baik..caring...senang utk bekerja dgn nyer...thanks bos wpln skrg ni dah ada bos baru..tp still take care of me...tp rasanyer tak terlambat nk ucapkan tahniah ((naik pangkat))

bos ketiga...ermm..baru jek mula kerja tak sampai sebulan..so far bos ketiga nie cm ayah ler aku anggap..tak de masalah nk kerja dgn dia cuma kali nie...aku yang akan pergi...cz dh ada post tetap utk gantikan post aku....so pandai2 lar bawa diri....sob..sob..sob..cari kerja lain...

buat teman2 office wlpn kiter x duduk sebumbung..terima kasih atas tunjuk ajar kalian...

bilik yang akan ku tinggalkan setelah 2 thn menjd penghuninyer...sedey nyerrr



pemandangan diluar jendela



ini laa meja ku.... sob..sob..sob...will miss it...

1 comment: